Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pondělí Březen 28 09:16:11 CEST 2011

Nerikam, ze DPH vymyslela CP
A doted jsem zil v predstave, ze to zarizovani se uctuje u firem
(ktere ho obratem ruky preuctuji do ceny zbozi) a ne od soukromniku
(alespon to ode me nikdy nikdo nechtel). Takze to "delejte to u
soukromniku" trochu kulha, pokud to doted slo pro soukrome zasilky
"zadarmo". Nebo je to mystifikace a soukrome osoby nebudou platit ani
ted?

KR