OT: reklamace hdd

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Březen 26 12:33:25 CET 2011

Původní zpráva ze dne 26.3.2011 od Marek Sembol:

> Predpokladam, ze vyplatili castku, na kterou byl balik pojisteny
> (nebyla-li to nejaka horentni suma).

U balíků se vyplácí skutečná hodnota nebo úbytek. Nikoliv paušálně
pojistná částka či udaná cena.

> Uz se mi opakovane stalo, ze jsem poslal dobirku s catkou dobirky
> 230Kc a balicek jsem ztratil. Posta bez reci vyplatila postovne +
> 500Kc (na tuto castku je "by default" pojistena doporucena zasilka).

U doporučené zásilky je to jinak, tam se nezjišťuje hodnota, ale
vyplácí se paušálně 500 Kč, ať je uvnitř cokoliv.

> A to by se dalo argumentovat celkem jednoduse o tom, ze dobirka byla
> jen 230Kc (jasne, hodnota zasilky buze byt a byva vetsi/mensi nez
> castka dobirky).

Dobírková částka nenahrazuje udanou cenu, tj. k této částce se
nehledí, ať už je nižší nebo vyšší.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601