OT: reklamace hdd

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Březen 26 12:17:05 CET 2011

Predpokladam, ze vyplatili castku, na kterou byl balik pojisteny
(nebyla-li to nejaka horentni suma).
Uz se mi opakovane stalo, ze jsem poslal dobirku s catkou dobirky
230Kc a balicek jsem ztratil. Posta bez reci vyplatila postovne +
500Kc (na tuto castku je "by default" pojistena doporucena zasilka). A
to by se dalo argumentovat celkem jednoduse o tom, ze dobirka byla jen
230Kc (jasne, hodnota zasilky buze byt a byva vetsi/mensi nez castka
dobirky). Ale proste zkusenost je, ze nedelaj problemy.
Marek