OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduchevysvetlenia?Was: Re: Japonsko

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 25 09:40:13 CET 2011

No nevim, napsal jsem jen to, ze mam problem (ne ze se to stane) s tim,
ze nevim jake jsou garance toho, ze neprevazi ekonomicke zajmy nad temi
technickymi. Nebylo by to poprve ani naposled napr.:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Bh%C3%B3p%C3%A1lsk%C3%A1_katastrofa

nevim jak to souvisi s tim kde delam, ale krome zamestnani podnikam a
delam i pro tatovu firmu kdyz je tedy o tom rec - tam kde delam delam
proto, ze me to jednak stale bavi, mam za sebou udelano dost prace a
nechava mi to relativne prostor a cas delat i neco jineho - ale opravdu
nevim jak to s tim co jsem napsal souvisi

jinak se pletete komunisti ani imperialisti za nic nemuzou - za vsechno
muzou lidi a o tech nemam valne mineni
problem je, ze v pruserech takovych rozmeru je jedinej garant vuci okoli
(jinym statum) zase jen stat (Japonsko) - nebo myslite ze se Rusko/Cina
budou bavit se nejakou firmou Tepco?

mimochodem dnes bylo ve zpravach, ze je podezreni, ze je jedna z obalek
reaktoru poskozena a ze uz 30km od elektrarny je uroven radiace takova
ze rocni povolenou davku prekrocite za 24h - presto je stale
doporucovano obyvatelum v teto zone pouze nevychazet ven

Radek Vicek