OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduchevysvetlenia?Was: Re: Japonsko

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Březen 25 09:17:34 CET 2011

Mam sto chuti odpovedet nejak hezky jedovate, ale budu se snazit to nedelat:

Co to je "normalni firma" - to je jakakoli firma, kterou nevlastni stat? Ony
jsou u tech "nenormalnich firem" jakekoli garance cehokoli? Ona je u
"normalni firmy" osobni vina managementu, kdyz prijde zemetreseni a tsunami?
A budou podle tebe vubec nekdy manazeri smet nekam odejit, nebo maji sedet
na te hromade trosek az do (v tomto pripade pomerne blizke) smrti?

U nas za vsechno muzou komunisti (drive imperialisti), pripadne "ti nahore"
(nekdy se to prolina), kdo "za vsechno" muze v Japonsku, to opravdu netusim,
ale holt to asi bude management, jak se tak dozvidam (potreboval bych, aby
na vikend neprselo a prestalo foukat, tak jsem myslel, ze bych je poprosil,
ale oni maj ted plny ruce prace s tou elektrarnou, tak se prece jen radeji
obratim na nekoho jineho).

Miluju hospodske kecy o tom, ze "XY, AB, stat nebo ja (nehodici se skrtni)
by to urcite delal lip, rychleji, lacineji, poctiveji, nez ten hajzl, co to
dela ted, kterej to urcite jenom rozkrade a zmizi", tim spis, kdyz dotycny
vi o problemu jen to, co napisou media a o lidech, na ktere takto plive, ani
to ne (zkracene "prd"). Ale na dalku se plive dobre, tim spis, kdyz se to
dotycny nedozvi, to uznavam, to muze mit svoje kouzlo.

Nechci byt prilis osobni, ale neuvazoval jsi nekdy o tom, ze bys opustil
statni podnik a sel delat do soukromeho? On se ti pak ten pohled na
spravedlivy, nejlepsi a jediny poctivy stat muze snadno zmenit...

Pavel Kutina

P.S: Ctu to po sobe a koukam, ze zamer z prvniho radku se nepodarilo naplnit
zcela na 100%...