UV zářivky pro mazačky EPROM

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Březen 24 23:17:20 CET 2011

Jo, už jsem si vzpoměl. Ten kond jsem vytahoval jen z té první, se
kterou jsem to testoval. Takže stačí vypájet staré vývody a DZ11 zapojit
na měnič. Je třeba dát pozor na výkon předřadníku, měl by mít tak o 1/3
vyšší než zařivka se startérem. Taky nemohu zaručit, že to bude fungovat
s předřadníky s dlouhou dobou náběhu, ale to si už zjistíte.
S pozdravem,
		Miloš Dašek