Re: UV zářivky pro mazačky EPROM

Rollfree rollfree na volny.cz
Čtvrtek Březen 24 22:56:19 CET 2011

Tak ted jsem z toho jelen.
Pokud se bavime o predradnicich z usporek, tak ty snad obecne
mivaji jen jednu vetev. Tedy 4 vyvody (2 dvojice), kde mezi
vyvody kazde dvojice je vzdy zhavici vlakno a mezi dvojicemi
navzajem pak startovaci kondenzator, ktery se po zapaleni vyboje
premosti obloukem v trubici.

rollfree

From: "Hfmcons" <hfmcons na gmail.com>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 24, 2011 10:50 PM
Subject: Re: UV zářivky pro mazačky EPROM

Ne, ne, pozor. Už si to přesně nepamatuju, ale bylo nutné vyřadit
zapalovací obvod, což byly tuším nějaké dva malé kondy(nebo jeden :-)).
Dále mám dojem, že se na výkonnějších předřadnících daly provozovat ty
DZ11 dvě, na každé větvi jedna. Jinak jen jedna větev a jedna DZ11.
S pozdravem,
Miloš Dašek