Win 7 - x32 versus x64

Roman Vostrel vostrel na lit.cz
Čtvrtek Březen 24 16:06:46 CET 2011

Pod WIN7 jsou ruzne prevodniky problem,nechodi skoro nic. Ale staci mit
win7profi, stahnout si do nej od microsoftu predintalovany XP mod a jede
pod nim vse co pod XP.  Chodi to docela dobre. Spusti se virtualni
pocitac s XP,  pripoji se USB zarizeni, nahore je vyjizdeci lista, kde
se zobrazi nezname zarizeni, pak se zvoli pripojit, nainstaluji se
ovladace a virtualni XP ho umi pouzivat. Ve Win7 zarizeni vystupuje jako
nezname.

Pouzivam takhle ruzne programy pro PLC a jina programovadla, ktere se
jinak ani nespusti a nemaji ovladace pro Win7.Zatim chodi vse co pod
cistym XP.