Win 7 - x32 versus x64

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Březen 24 15:38:33 CET 2011

Na 64-bit verzi byste mel nit podepsane ovladace od MS (jinak je
nevezmou), ale da se to vypnout. 64-bit verze umi ovladnout nad 3,5GB
RAM. Od verze Profi do Win7 muzete instalovat i WindowsXP mode (ta
licence XP je v cene), coz se mi nekdy hodi. Koupit muzete i OEM verzi
ze zakladni deskou.

Martin Hanek