Casopis EEM

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 24 14:12:35 CET 2011

ja myslim, ze treba do problematiky novin a publikovani relativne vidim
(vcetne zakulisi) - jednak ze delam prakticky v tiskarne, jednak ze moje
zena delala leta v novinach, druhak nejake sama produkovala (od
firemnich novin az po mestske noviny) a tretak stale ma kamaradky, ktere
jsou od CTK pres PR az po televize a pravidelne mame info jak se situace
vyviji

Tistene noviny a casopisy jdou tak jako tak do haje ackoliv si to
sefredaktori stale maluji naruzovo:

http://mam.ihned.cz/c1-21836330 a to je z roku 2007

pokud vim tak Mafra je v ... lidovky (pise pro ne kamarad) a hospodarske
noviny mely propad snad 28% v nakladu

vsichni se placaji v tom jak to udelat aby mohli zpoplatnit webove verze
novin a lidi se na ne nevybodli

a pritom je to porad o tom, kolik lidi je ochotno zaplatit za precteni -
pokud mate 1000 ctenaru a naklad na redakci je 100.000Kc tak proste by
melo cislo stat minimalne 100Kc - prijem z reklamy by mel jen bonbonek
(vysvetlim dal)

noviny se vydaly podle me na naprosto znicujici cestu v okamziku, kdy si
nechavaji platit naklad od inzerentu - protoze to, ze davam noviny
zadarmo znamena ze nemam zadnou odpovednost k tomu co jsem tam napsal

pak je to presne to co de videt dnes - omacka aby se ctenari nazrali a
jeste z toho moc nekrkali

ale to je asi na delsi debatu

Radek Vicek