Casopis EEM

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Čtvrtek Březen 24 13:50:49 CET 2011

jj snazim se to tak brat. Jen se mi k tomu vybavuje prave ta unorova debata o ceskoslovenskych casopisech a vic ten stav chapu. Spousta postoju je vytrzena z technicke, obchodni i ekonomicke reality.
Kazdopadne tu vzniklo i nekolik podnetnych pripominek pro zmenu soucasneho stavu. Uvidime, co se z toho ujme natrvalo.

Tosa