Japonsko

To je na jednu stranu pravda, na druhou stranu v pripade skutecnych
prus.. jako je tento dochazi k navratu ke korenum a nejake
sofistikovane technologie ci buhvi jak slozite postupy nepripadaji v
uvahu.  Viz Japonci a pozarni strikacka . Puvodne zkouseli
helikopotvoru, ale podle vseho reaktor vuci obloze sviti jak LED
svitilna a jelikoz nenasli pilota, ktery by se chtel nechat usmazit
nezbylo nez hazet vodu za pruletu,ale to se zase soudruzi poloti
vetsinou trefili vedle. Cili jediny pokrok misto v kyblech tu vodu
dopravuji strikackou.  Rusove alespon natahli potrubi a lili tam
tekuty dusik, japonci mohli dusik vynechat, ale minimalne natazeni
hadic by bylo na miste.

Libi se mi take hlasky typu voda v Tokiu je slabe radioaktivni, nemeli
by ji pit deti. Nejde o radioktivni vodu, za tou lide jezdi i do
lazni, jde o to cim je radioaktivni, pokud stronciem ci jodem, tak
fakt nechapu proc deti ne a dospely ano?¨

Martin