Japonsko

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Březen 23 16:58:43 CET 2011

Ten clanek mi teda prijde ve svetle poslednich udalosti prehnane
optimisticky... No uvidime, ceho se jeste dockame.
Jinak zivotni zkusenosti se zpusoby reseni problemu mam naprosto opacne,
ale tak kazdy ma nejaky nazor ;-)