ITX board a napájení disku

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Březen 22 13:56:52 CET 2011

Zdravím,

> Původní zpráva ze dne 22.3.2011 od Pavel Troller:

> No vida, to jsi měl proměřit už po prvním vadném disku, ne tam zkoušet
> další a další... ale to už je teď samozřejmě blbá rada :-)

No jelikož disk nekouřil, ale nenabíhal, nenapadlo mne ihned, že je vadný
(a on naštěstí ani nebyl a není :-) ), odešly až ty další a i ty kouřily
až po připojení na "pořádný" zdroj... Takže ta symptomatika nebyla
jednoznačná.

> To se stane hned, jsou na koncích, toho si člověk ani nevšimne... Ale
> je to tedy radost.

No právě...

> Reklamovat můžeš ten špatný kablík, protože ten byl vadný, resp. tu
> sadu se základní deskou. Disky reklamovat nemůžeš, tam se nejedná o
> vadu výrobku, ty jsi prostě zničil. Ale můžeš uplatnit odpovědnost za
> škodu způsobenou vadným výrobkem. A to ne jen na to, co jsi spolu s
> ním koupil, ale prostě na to, co ten vadný výrobek zničil.
>
> Otázkou je, jestli to uznají, jestli nebudou tvrdit, že sis ty piny
> prohodil sám.

Ano, to mne napadlo, že by někdo mohl tvrdit...

> Jo, děláme to, jen ne avometem, ale testerem zdrojů.

Ano, znám... Asi si nějaký tedy taky pořídím, nejsou tak drahé a opravdu
to za to asi stojí.

> Petr Zahradník, počítačový expert

Zdraví Pavel