RE: Nový LCD/LED monitor

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Březen 21 23:07:06 CET 2011

Mám Samsung BX2431, z požadovaného nemá pivot, má LED podsvícení (takže
nebzučí), D-SUB a 2xHDMI (na opačné straně lze bez problémů použít redukci
nebo rovnou DVI-HDMI kabel). Za nevýhodu považuju externí zdroj a chybí mně
aspoň 2xUSB. A ještě má naprosto otřesný beztlačítkový ovládání přes
dotykové plošky. Ve tmě s tím LCD nejde dělat vůbec nic. Bohužel to je snad
teď standard u všech Samsungů. Debilní ultrasvítivá modrá led je klasika.
Skoro to vypadá, že se mně vůbec nelíbí, ale naopak splňuje všechny moje
požadavky až na ty USB, hlavně jsem chtěl LED, aby tak strašně nebzučel jako
normální LCD a 2xHDMI/DVI a D-SUB. Cena přijatelná okolo 5000Kč.