OT: Nový LCD/LED monitor

David Kucera david na texcz.cz
Pondělí Březen 21 21:54:59 CET 2011

doporucuji jinou znacku nez samsung
teda predpokladam ze 24" myslite jen z jednim moznym rozlisenim
1920x1200, pred casem kdyz jeste samsung vyrabel sve monitory (lcd
displeje vyrabi porad pro dalsi vyrobce) jsme poridili nekolik desitek
kusu monitoru a to model syncmaster 2493hm a syncmaster2443bm oba matne
cerne jednoduche designove povedene, bohuzel se jiz nejakou dobu nedelaji
dnes uz maji nejake roky za sebou ty co mely problemy na zacatku ty
zlobily porad dokud se nevymenily, modely 2493 sem tam malinko zapiskaji
ale jinak bezi bez problemu u 2443 nekteri kolegove pouzivali notebooky
a na vga bylo potreba vymenit dodane kabely u vsech monitoru, fungovaly
spatne

samsung se temito modely smazil dostat poloprofi/profi sfery zjistil ze
prodeje nejsou takove jako u jeho barevnych kulatatych modelu, proto od
techto monitoru ustoupil kdyz se kouknete na jeho web zjistile ze zadne
modely 24"  z rozlisenim 1920x1200 nevyrabi
druha vec je obmena modelu, samsung je spotrebka takze se to meni casteji

proto vam doporucuji priplatit si poridit si eizo treba model flexscan
S2433W postupne jim obmenujeme samsungy a je to obrovsky rozdil pro oci
pri sezeni u pocitace vice jak par hodin v kuse to poznate behem
nekolika dni, oci mate jen jedny, na monitoru se nevyplati setrit

David