OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Jindrich Kubec kubecj na asw.cz
Pátek Březen 18 14:35:37 CET 2011

a) nenabijim prakticky vubec, mam ji od vanoc,
obcas ji proste zapomenu pripojenou k pc. Wifi default vypnute.
b) na papir se nesmatla (ne, neni to dotykove,
coz bude lidi mast ze zacatku), takze se nespini a asi bych to otrel hadrikem.
c) mass storage mi hlasi 3.2gb free, nic tam nemam, jen to, co aktualne ctu
d) listovani je pomaly jako snek (rucnim
listovanim jsem projel 10 stran za 9s), na cteni
nevadi, hledani nepouzivam, ctu ;)
e) na pdf je to samozrejme spatny, pdf je rigidne
nastrankovano i s velikosti fontu, takze budete
mit ohromny okraje a majinky pismenka, o
obrazcich nemluve. Display je maly, na datasheety
jedine DXo. Ale to ma jine nedostatky - je 2.x
based, takze muze mit potize s cestinou a taky je velky jako krava ;)