OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pátek Březen 18 14:35:34 CET 2011

R> jednak by me zajimaly takove ty prakticke veci - hlavne vydrz baterie,

S vypnutou WiFi uvádějí 1 měsíc, se zapnutou 3 týdny. CPU se budí jen
na překreslení stránky, jinak je to uspané.

R> jak snadno se zaspini displej a jak snadno a beztrestne jde umejt

Je matný, takže nějaká špína se tam může zachytávat. Zatím jsem ho
otíral vlhkým hadříkem a neprotestoval.

R> jaka je skutecna kapacita te ctecky hledam zatim chvili a nasel jsem jen
R> nic nerikajici udaj az 3.500 knih

3GB pro uživatele.

R> jak rychle je listovani a hledani...

To je dost subjektivní, co je dostatečně rychlé. Zatím mě to
uspokujuje.

R> planuji to i jako darek pro moji zenu, ktera cte prakticky stale, ale je
R> pomerne silny nepritel cteni knih jinak nez klasika - na druhou stranu
R> jak ji znam tak je silne konzervativni dokud ji to nestrci nekdo do ruky
R> a nezjisti ze to zase neni tak spatne

Přesvědčilo mě když si ho pořídil kolega a viděl jsem displej na
vlastní oči.

Tomáš