DDS - AD9834 rekonstrukcni filtr

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Březen 17 14:40:01 CET 2011

jj, to som si neuvedomil, ta DDS-ka ktoru spominate ma len 10 bitovy DA
prevodnik. Tam to nebude moc slavne ani v uzkom okoli meracej
frekvencie. DDSky s ktorymi som zatial pracoval boli 14 alebo 16 bitove.
Tam sa o filtraciu uz velmi netreba starat.

Nuhertz je asi najlepsi program na navrh filtrov s akym som sa zatial
stretol. Podarilo sa mi presvedcit nasu hierarchiu aby ho kupili a
pouzivam ho uz asi 4 roky. Presne ako hovorite vizualne nie je zrovna
najatraktivnejsi ale funkcne je uplne dokonaly. Pouzival som ho zatial
len na navrh filtrov s prvkami so sustredenymi parametrami. Este som tam
nenasiel vec ktoru som potreboval a nebola tam. Navrhoval som filtre s
prisne definovanou impulznou odozvou, skupinovym oneskorenim,
frekvencnou charakteristikou, diferencialne, klasicke, vsetko vyborne
funguje a vysledky perfektne sedia. Prenosova funkcia v analytickom
tvare je velmi uzitocna pre simulacie.
Mozem urcite doporucit.

b.