Japonsko

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Středa Březen 16 16:43:06 CET 2011

Puvodni     zprava     "Re:     Re[2]:    Japonsko"    od    "Rollfree
(hw-list na list.hw.cz)" z 16. března 2011, 16:18:51,
msgid:A8A30ED45882481C9ED894917C974F2A na labajdoma (2125 bajtu):

R> Bojim  se,  ze  to  neni  tak jednoduche. Asi je treba si stanovit,
R> jestli  me  viz zajima produkce elektriny nebo tepla. Odpadni teplo
R> je  dost  nizkopotencialove,  ma prilis malou teplotu na to, aby se
R> dalo  nekam  dal  transportovat  (tedy to, co je jako odpadni teplo
R> dnes). Jiste by se dala para odebirat jiz drive a neprohanet ji tak
R> dlouho  turbinou,  ale tim samozrejme zase vyrobim mene energie. To
R> je  prave  to  rozhodnuti.  A  neco  jako  tepelne cerpadlo je zase
R> energeticky narocne, takze opet stejny rozhodovaci proces.

R> rollfree

Chtelo  by to stavet jaderne elektrarny v tesne blizkosti velkych mest
:)

Na  Wikipedii  jsem objevil na strance Temelina par odstavcu k vyuziti
odpadniho tepla:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Jaderná_elektrárna_Temelín#Vyu.C5.BEit.C3.AD_odpadn.C3.ADho_tepla

--
 Dawid Ferenczy