DDS - AD9834 rekonstrukcni filtr

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Březen 15 17:31:50 CET 2011

Dolezite pri principe digitalneho iq demodulatora je mat zviazanu
vzorkovaciu frekvenciu s frekvenciou signalu. Nemusi to byt
stvornasobok, ale musi to byt nejake racionalne cislo. Ak by sa mala
meracia frekvencia menit (zrejme preto je na budenie pouzita DDS) asi by
bolo najjednoduchsie pouzit druhu DDS s rovnakou hodinovou frekvenciou
na generovanie hodin ADC. Cipy su lacne ($6) a zeru par mA takze by to
az tolko nebolelo.
Je to samozrejme trochu zlozitejsie ako prevodnik zaveseny na nohu
procesora, ale poskytne to uplne univerzalne meranie v celom frekvencnom
rozsahu AD prevodnika s tym ze odpadaju starosti o presnost casovania
lebo oba kanaly su zviazane spolocnymi hodinami a vystupna frekvencia je
deterministicky definovana z hodinovej frekvencie.
b.