Ako funguje tento pocitac?

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Březen 10 22:34:01 CET 2011

Dne středa 09 březen 2011 23:11 balu na home napsal(a):

> pisu ze je bez disku a bez operacneho systemu
> http://www.alza.sk/pegatron-mighty-mouse-hdmi-barebone-bily-bez-os-d171334.
>htm bootuje to po sieti? Alebo ako to funguje?

	Jen na okraj, BAREBONE je typizovane oznaceni polotovaru pocitace - bedna se
zdrojem a zakladni deskou. Obvykle pokud neni integrovan tak bez CPU, pameti
a disku. Je urcen k dodelani prodejcem. Ma obvykle doresene vyvedeni
konektoru a nekdy i termalni design. Tj. zdroj je sladeny co se tyka proudeni
vzduchu s deskou a neni potreba pridavat, protoze to nevychazi dalsi "turbo".

	Obcas to ma ale i zapory, deska je sladena s bednou a neda se vymenit za
jinou. Sam mam Asuse T3 a ten ma MB presne zrcadlovy oproti zakladni desce. A
navic se Asusum u tohohle modelu povedla pekna blbost. Deska neni podeprana
klasicky smeckou mosaznych sroubovanych sloupku ale cast jich je nahrazena
gumovymi nalepovacimi nozickami. Coz se dela, v tom problem nebyl, ale vyroba
je nalepila do bedny a ono to obcas vyslo proti nozicce koukajici s desky. A
deska se krizila a krizila a skoncilo to cestou do servisu. Asuse to stalo
novy MB a ja radeji ty nozicky prelepil na MB do ploch kde to bylo
bezproblemove.

	Radek