Univerzalni kompresor z kompresoru z lednicky

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 12:29:05 CET 2011

Dostal jsem kompresor z lednicky a chci se pokusit o stavbu tlakoveho a podtlakoveho kompresoru pro takove to domaci foukani.
Par lidi to zde zrejme stavelo tak mi snad poradite kam levne na soucastky atd.

Popis me predstavy

Sani (podtlakova vetev)
- konektor pro pripadne pripojeni externi podtlakove hadice jaky zvolit ?
- pruchozi filtr sani uvazoval jsem pouzit palivovy filtr z Favorutu nebo neco podobneho, (problem s borcenim hadicek?)
- podtlakovy manometr

Tlakova cast
- tlakovy spinac, nenasel jsme nic levnejsih nez http://cgi.ebay.com/Air-Compressor-Pressure-Switch-Control-Valve-175PSI-/130494188452?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e620f4ba4
- na 1 vstup pripojit tlakovou nadobu
- na 2 vstup pripojit pojistny ventil 200psi http://cgi.ebay.com/NEW-1-4-200-PSI-AIR-COMPRESSOR-SAFETY-RELIEF-VALVE-/320666036974?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4aa92f6aee
- na 3 vstup pripojit manometr tlaku ve vzdusniku
- na 4 vstup pripojit redukcni ventil s odkalovaci nadobou a manometrem vystupniho tlaku na vystup asi konektor pro rychlo spojku

Asi mi tam chybi zpetna klapka mezi kompresor a tlakovy spinac, bez ni asi bude pres stojici kompresor utikat tllak z vzdusniku a
kompresor asi nebude chcit se rozjizdet do natlakovaneho vzdusniku? Kde je prodavaji?

Dalsi otazky.
Kam v CR na manometry, sroubenia takove drobnosti ?
Ma cenu kupovat glycerinove manometry nebo je to jen predrazena hloupost?
Jak docilim toho, aby kdyz koupim manometr s zadnim vyvodem a nasroubuji ho do toho spinaciho ventilu vysel manometr do spravne polohy?
K cemu je ten zlaty vstup na spinacim ventilu?

Dekuji

Bosak