OT Editor velkych souboru

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 10 12:49:05 CET 2011

mate nekdo nejaky tip na free editor velkych souboru?

Stala se mi ted docela neprijemna vec - provozni SQL server zacal
generovat error do log souboru - v podstate o celkem nepodstatne zavade,
ale rychlosti desitek radek za setinu sekundy. Ten log soubor majici
bezne do desitek MB mel behem hodiny 6GB a zadny bezny prohlizec nebo
editor co tu mame to nedokazal nacist. Protoze jsem nevedel co se deje
(bez kouknuti do logu) tak jsem servis SQLka nechtel natvrdo shazovat.
Podarilo se mi najit skvelej editor na tyhle veci:
http://www.emeditor.com/

ten 6GB soubor otevrenej za par sekund a bezproblemovy pohyb po souboru
- vzhled podobny PSpadu. Moc sikovna vec.

Tak se ptam jestli neco podobneho pro WIN neni free. Ani nejde o penize
(40USD), ale spis o papirovani v ramci uctovani s.p..

--
Radek Vicek