OT: reklamace hdd
RV
vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 10 08:55:31 CET 2011
Ja bych se s nima vubec nevybavoval. Jasne bych jim napsal, ze ocekavam
vyrizeni reklamace v zakonne lhute 30 dnu (jestli chteji ztracet cas
reklamaci u CP je jejich volba).
Pokud balik neprevzali s vyhradou a mate protokol ze SMARTu tak budou
mit pomerne problem se z toho vykroutit.
Hrozbu zverejneni povazuji za naprosto legitimni - je treba si ale
vybrat spravne misto - zvlast ucinne je to pro firmy prodavajici valnou
cast zbozi pres internet.
Radek Vicek
Dne 10.3.2011 8:33, Hfmcons napsal(a):
> V situacích, kdy se prodejce zřejmě vyhýbá plnění náhrady za vadné
> zboží(např. nepořízení dokumentace při převzetí zásilky od dopravce,ale
> i jiných úkonů) by mělo být automatické, že kupující(poškozený) spolu s
> problémem, zveřejní jméno firmy, má-li k dispozici podepsanou písemnou
> "výhovorku", stačí i podepsaný mail, tak i jméno příslušného pracovníka.
> Taktéž není z principu možné nechat takovou věc "plavat". Takový postoj
> je krajně nesprávný. Je vždy nutné uplatňovat svá práva i přesto, že
> bude třeba obětovat nějaký čas. Koneckonců, každá újma se dá nakonec
> převést na peníze a ty potom vymáhat po tom, kdo tu situaci zavinil a
> obvykle ani netřeba podávat soudní žalobu.
> S pozdravem,
> Miloš Dašek
> P.S. Je také samozřejmě nutné ponechat prodejci zákonnou lhůtu na
> vyřízení záležitosti.
Další informace o konferenci Hw-list