OT: reklamace hdd

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Březen 9 20:39:53 CET 2011

Původní zpráva ze dne 9.3.2011 od Tomáš Vymětal:

> Zabalil jsem to do metru bublinky oboustraně, takže zhruba deset
> vrstev, bublinková obálka. Dnes mi volali, že má disk poškozené tři
> rohy a takto jej nemůžou přijmout do reklamace.

Já dostávám od distributora pevné disky vložené do běžné bublinkové
obálky, tj. je tam jedna jediná vrstva bublinek. Pak to je vhozeno do
krabice bez další výplně, tj. poskakuje to tam, jak s tím DPD hází.
Nikdy nebyly omlácené rohy, nikdy nebyl nejmenší problém s reklamací.

Když jsi dal disk do metru bublinkové fólie, opravdu si nedovedu
představit, co by se s tím muselo dělat...

> Bude tu doufám pár lidí, co má nějakou podobnou zkušenost a mohli by
> mě nasměrovat.

Tohle vždycky záleží na dodavateli. Když je seriozní, nedělá problémy
kvůli hovadinám. Když není seriozní, tak hledá kdeco.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601