reklamace hdd
Robo Baranka
hwlist na zoznam.sk
Středa Březen 9 19:14:02 CET 2011
Mne sa stalo podobne s alzou, disk nesiel vobec, len zaskripal a cvakal...
Reklamacia zamietnuta, ze vraj poskodeny padom, odoslany na posudenie
dodavatelovi, po takmer mesiaci dosiel mail s oznamenim vymeny a potom aj
novy disk. (viac sukromne)
Pravdepodobne vysledok zlacnovania vyroby (znizovania kvality a rastu poctu
zmatkov) bude aj tazsie reklamovanie a presuvanie nakladov na zakaznikov.
Takze terazky asi budem otvarat antistaticke vrecka s diskami az po
dokladnej dokumentacii kazdeho kroku otvarania a pripajania...
Takze prajem vela stastia :-)
Robo
PS disk mi samozrejme nespadol, viete poradit, ako by som to mohol (v
buducnosti) dokazat?
----- Original Message -----
From: "Tomáš Vymětal" <vymetalt na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 09, 2011 6:15 PM
Subject: OT: reklamace hdd
U jedné nejmenované IT firmy jsem před pár týdny koupil hdd, který se
hned po pár hodinách provozu začal projevovat pády otáček při provozu a
po kontrole smartu už měl pár desítek přemapovaných sektorů ..
vyzálohoval jsem a skončil na necelých dvou stovkách. Vyjel jsem log,
kontaktoval prodejce, ten odsouhlasil, ať to pošlu. Zabalil jsem to do
metru bublinky oboustraně, takže zhruba deset vrstev, bublinková obálka.
Dnes mi volali, že má disk poškozené tři rohy a takto jej nemůžou
přijmout do reklamace. Budou jej vracet ČP k přezkoumání, ale jejich
stanovisko odhadují na nedostatečné balení. Disky takhle balím běžně a
dokonce jsem k zabalení použil folii, ve které mi jiný disk přišel v
další zásilce (taky v bublinkové obálce) od téže firmy. Obálka prý
zvenčí poškozená nebyla, ale evidentně disk na hrany padal, jelikož
vnitřní folie byla prosekaná.
Bude tu doufám pár lidí, co má nějakou podobnou zkušenost a mohli by mě
nasměrovat. Sám to vidím tak, že stav disku byl v době odeslání jasný,
log o jeho stavu je, že má omlácené plechy .... to je jak reklamovat
motor auta a mít problémy kvůli odřeným dveřím. Disky by měly v
parkovací poloze přežít 300G a balík ČP prý pád z 80cm, což mi přijde v
toleranci. Jejich postup jsem odsoudil, minimálně bych uvítal, kdyby jej
zapojili a zjistili v jakém je stavu. Tedy pokud jede, nemá smysl se
zdržovat pruděním pošty a reklamovat/testovat jej rovnou. Prý je to ale
jejich běžný postup, takže se mi ozvou za týden až dva se stanoviskem pošty.
Díky za nápady.
T.V.
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list