Homemade Particle Accelerator

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Březen 9 13:45:30 CET 2011

ja som tiez nepochopil cely ten koncept. Ci to mala byt len hracka na
vysvetlenie principu, alebo nieco ako demonstrator a urychlovat nejake
nabite ciastocky prachu, alebo ci s tym chcel urychlovat naozajstne iony.
V druhom a specialne v tretom pripade mi to pripada nerealne, uz len z
toho dovodu ze tam musi byt velmi dobre vakuum.
Ale ako ukazka rucnej prace v kazdom pripade celkom pekne.