RE: [OT] Jak najít kudy vede podlahové topení

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Březen 9 09:22:45 CET 2011

Lepsi je mistnost "zchladit", tj. cca den dva netopit.
Potom podlahu navhcit (ne lino, ale anhydrit, nebo beton).
Po zatopeni (pouzit maximalni pripustnou teploty, tj. 48stC) se trubky pak
pekne odkryji.

Po zaliti podlahy ahnydritem a zatopeni se mi takto trubky pekne
"zobrazili".

Slavek