Re: [OT] Jak najít kudy vede podlahové topení

Pokud je podlaho krita vetsi vrstvou betonu a nad ni je nejaka
naslapna vrstva (dlazdice, sterka, atd.) bude se rosit ci zahrivat
rovnoverne, respektive tak, ze to okem nepoznate a termokameru s
rozlisenim na setiny stupne asi bezny uzivatel doma nema.
To uz je levnejsi mit toto
http://www.surveyors-equipment.com/content/equipment/D-Tect100MANUALRICS.pdf,
ale take nepredpokladam, ze za to nekdo da 18k Kč.
Take neni pravda ani to o AL folii, troufnu si tvrdit, ze vetsina
trubek pouzivanych v podlahovkach dnes neni s kovovou vrstvou.
Topenari pouzivaji a pokud to je udveri asi to bude nejlepsi volba , v
rozdelvaci odpojit danou vetev  a do trubky narvat ocelove pero nebo
drat, tenpak jde detekovat normalnim detektorem kovu za par Kc.

Martin