davkovac cinove pasty

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Pondělí Březen 7 12:13:37 CET 2011

> Jakou minimalni davku s tim je realne vytlacit, priklad,
 > je to na rutini vytlacovani tupek pro 100 nohove SMD (na kazdou nohu
zvlast) ne ze bych to delal, ciste pro odhad velikosti?

to udelame prouzek pres vsechny vyvody - takovou presnost spis nemate v
ruce. Kdyz je dobra pasta (nova resp. nezapomeneme ji dat do lednice,
neni zas.. jehla) a tenka jehla, tak neni problem delat bobky na 402
soucastky.

> Neklesa presnost davkovani s ubyvajici pastou ve strikace, rekl bych ze vetsi mnozstvi vzduch nad pistem musi fungovat jako tlumic?

nemam takovy pocit, my pouzivame 10 ml strikacky a ty vydrzi hodne dlouho.

> Nepatrali jste zda jde nekde (ebay,...) koupit dalsi bajonetove spunky, ci jine velikosti spuntu?

patral, nasel (ebay a TME), ale uz se nepamatuju klicova slova. Rozhodne
to jde koupit.

> Pokud jsem to pochopil tak to neni nic jineho nez redukcni ventil s elektricky rizenym ventilem,
 >ktery se na nastaveny cas otevre a pusti do vystupni hadice vzduch?

presne tak

> Kcemu je to kroutitko Vacuum +- ?

na nekterych davkovacich je vystup na vakuovou pinzetu (podtlak se
vytvari z privodniho stlaceneho vzduchu - ejektor), u toho naseho se
podtlak pripojuje pri rozepnuti casovace k hadicce ke strikacce,
teoreticky by to melo urychlit jeji odvetrani, ale nikdy jsme to
nepouzivali.

Hadicky jsou klasicke 6/4.

Hezky den,

Ivo