RE: davkovac cinove pasty

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pondělí Březen 7 11:45:46 CET 2011

Tak ted nevim, take bych to pouzil max 1 , 2  mesicne :-)
Jakou minimalni davku s tim je realne vytlacit, priklad, je to na rutini vytlacovani tupek pro 100 nohove SMD (na kazdou nohu zvlast) ne ze bych to delal, ciste pro odhad velikosti?
Neklesa presnost davkovani s ubyvajici pastou ve strikace, rekl bych ze vetsi mnozstvi vzduch nad pistem musi fungovat jako tlumic?
Nepatrali jste zda jde nekde (ebay,...) koupit dalsi bajonetove spunky, ci jine velikosti spuntu?
Jsem docela nahlodan si to poridit, ale rad bych to pouzival ve spojeni s klasickymi strikackami 5ml a nechce se mi delat se s privodem na strikacku.
Pokud jsem to pochopil tak to neni nic jineho nez redukcni ventil s elektricky rizenym ventilem, ktery se na nastaveny cas otevre a pusti do vystupni hadice vzduch? Kcemu je to kroutitko Vacuum +- ?
Dalsi pouziti bych mel pri davkovani tekuteho vosku ( pouziva se pri vykryvani modelu) , ale tam by se musel dodelat vyhrivany davkovac.

Jirka

>My mame na dilne nejaky podobny z ebaye (s digitalnim casovacem),
myslim, ze vyrobce bude stejny.

U nas delame vlastne jenom prototypy, takze to jede dva dny za mesic a
mezi tim dlouhe odstavky - tim trpi pasta, zasycha apod., prvnich deset
minut prace je vzdycky porod, potom to funguje jak ma. Pokud potrebuju
zapajet jedno QFP, tak tu vec ani nezapinam, pokud treba 5 desek plnych
SMD, nedovedu si praci bez ni predstavit (pak to jde do zasuvkove reflow
pece).

K davkovaci jsme dostali nejake strikacky a jehly primo od vyrobce, daji
se koupit treba i u TME. Konkretne s tim typem strikacky, jako ma flux
na odkazu z DX, to funguje (nekdy je potreba vrstvou izolacky pomoct
tesneni).

Jinak flux z DX mi naposledy prisel bez zavitu na strane jehly, takze k
tomu proste jehlu nedam, leda nalepit:)

Hezky den,

Ivos