[OT] Lambda regulace

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Neděle Březen 6 21:17:18 CET 2011

Ahoj,

pokud je lambda uz starsi, tak kmita tak jednou za sec.
Je to poznat v oneco vetsi spotrebe, atd.
Zavrena smycka muze normalne chodit, ale reakce je proste pomalejsi.

Ford EEC IV (asi mas jeste 4ku) uz byla dost "chytra" a pokud se doba kmitu
prodlouzi uz nad nejakou hranici, zapise ti chybu "lambda is slow, system is
LEAN/RICH"
(Narozdil od me Omegy z roku 99 s jednotkou Bosch, ktera toto nerozezna ani
nahodou
a to mam ruple parohy, takze "system IS LEAN" :-).)

Se zhavenou sondou to nebude tak zhave :-)
Musi mit vetsi teplotu a vytapeni elektrikou ji nestaci. Pocita se taky s
prisunem spravne horkych
plynu.

Uvidis jaka bude spotreba, ale pokud budes jezdit decent, tak se s timhle
motorem da jezdit i u 7L
pokud je ok.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal