[OT] Lambda regulace

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Březen 6 19:32:32 CET 2011

Tak na mereni emisi to bylo tento tyden (i STK) nerad bych provokoval :-P
Kazdopadne by ty zmeny mely byt rychlejsi, to ale nic nemeni na tom, ze
to spravne osciluje kolem lambda 1 - pokud teda opotrebovana sonda nema
ujetou mez zmeny, ale to je snad z principu  kyslik zadny / stopy
kysliku... ???
Jeste dotaz - vytahl jsem sondy z auta na rozebrani, nemaji ochranny
kryt a kouka z toho primo keramika - otrel jsem ji hadrem od sazi, vadi
to?  Mel by na vnejsi elektrode byt nejak porezni keramicky povlak. Neni
vrstva sazi hlavni pricinou zpomaleni reakce?