Osciloskop

Z.Kobylka zdeko na seznam.cz
Neděle Březen 6 13:36:56 CET 2011

Pomocí Googlu jsem zjistil, že je to chyba v přístroji.
Zde je odkaz pro případné další majitele:
http://www.seeedstudio.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=503&start=0

zdeko
----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 06, 2011 11:42 AM
Subject: Re: Osciloskop

Zdravim,
  ano, klanim se ke stejnemu zaveru, rekl bych, ze to je nejake nakopnute.
  Uz jsem se v praxi setkal s ruznymi udelatky, kterym se PID/VID treba
nevratne zmenil (prepsal asi v EEPROM) na nejaky jiny, takze to take pak
nikdo nepoznaval, dokud si clovek nepatchnul jadro nebo ovladac temi
novymi hodnotami. Ale 0/0 znamena nejaky fatalnejsi problem budto v
USB komunikaci, nebo v zarizeni samotnem.
  S pozdravem Pavel