Osciloskop

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Březen 6 11:42:29 CET 2011

Zdravim,
  ano, klanim se ke stejnemu zaveru, rekl bych, ze to je nejake nakopnute.
  Uz jsem se v praxi setkal s ruznymi udelatky, kterym se PID/VID treba
nevratne zmenil (prepsal asi v EEPROM) na nejaky jiny, takze to take pak
nikdo nepoznaval, dokud si clovek nepatchnul jadro nebo ovladac temi
novymi hodnotami. Ale 0/0 znamena nejaky fatalnejsi problem budto v
USB komunikaci, nebo v zarizeni samotnem.
  S pozdravem Pavel