OT: DX a clo

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Březen 5 19:41:57 CET 2011

Pokud to bylo pro osobni potrebu tak naklady spojene s proclenim platil
pokud s nepletu stat.

To ze to celnici budou poustet ze nestihaji bych teda neveril. Spis to
vyresi naprosto logicky - baliky budou lezet ve skladech a az lidi
zjisti, ze jim objednane baliky dojdou az za pul roku tak vychladnou a
prestanou obejdnavat a tim se problem s poctem baliku sam vyresi.

To clo me az tak nezere, ale to DPHcko to je masakr. Snad mi ten DAC
stihne dojit do dubna.. :-(

--
S pozdravem
Radek Vicek