OT: DX a clo

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Březen 5 19:34:54 CET 2011

 5.3.2011, 19:25:45

Clo je sice male, ale buzerace s tim spojena + nejake poplatky za to,
ze vubec muzete to clo zaplatit, to uz asi male nebude. Ostatne,
obdobny rezim je uz delsi dobu na slovensku, a pokud mne pamet
neklame, tak zde kolegove uz popisovali ty desive postupy, ktere musi
absolvovat.
Ale od 1.4. bych se toho zase tak moc nebal. Celni zprava nestiha ani
dnes, takze v novem rezimu nebude stihat tuplem, a nez se system
adaptuje, coz odhaduji tak na pul roku, nebo i vic, bude zasilky
normalne poustet. Alespon ty "darkove" za 5$.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz