Bastleni a tak ... :-(

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Čtvrtek Březen 3 23:27:25 CET 2011

Jen volne k audiofilum. Prave jsem se vratil z docela povedeneho
Otella (Jihoceske divadlo ve Stavovskem v ramci festivalu Opera) a po
ceste domu jsem poslouchal, co jsem jen tak pro srandu nahral mp3
prehravacem v kapse saka. Nevim tedy co by tomu rikal audiofil, zadne
zlate kable jsem tam nemel, SNR tak 2,3 dB, ale prestoze jsem stal na
perone v metru, byl sem znovu v divadle. Osobne si tak nejak myslim,
ze na kvalite zaznamu/reprodukce az tak nesejde. Dulezita je ta hudba.

Lukas Burda
---
ps pro inkvizitory: Vsechno jsem si samozrejme vymyslel. Nikdy bych
nic nelegalne nenahraval ;-)