Bastleni a tak ... :-(

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Březen 3 20:09:04 CET 2011

> konkurent KrautWiru, americká firma AudioQuest, dokonce na základě
> vlastních testů a odezvy od uživatelů zjistil, že rozehrávání kabelů je
> stálý, nekonečný proces. I dlouho používané starší kabely totiž hrají
> jinak v okamžik, kdy zapneme naši aparaturu po několika dnech nečinnosti,
> a jinak po několika následných hodinách provozu. Lze tomu rozumět tak, že
> dielektrikum kabelu po zapnutí aparatury pomalu během pár hodin jakýmsi
> způsobem naakumuluje určitou energii (nabije se jako kondenzátor), po
> vypnutí aparatury se zase pomalu vybije. Tyto průběžné

;-))   .............    ;-((

Za cely svuj zivot jsem cetl jediny clanek o Hi-FI, ktery daval smysl - plal
to nejaky inzenyr do amara tak kolem roku 2000 kde doporucoval tento
prenosovy retezec

1. Nevykonove vyhybky z OZ
2. Mnohokanalovy zesilovac - klidne i z IO - kolik akustickych menicu tolik
kanalu zesilovace.
3. Nizkokapacitni kabel - idealne UTP pro pocitace - zapojit vice zil
paralelne - samozrejme extra kabely pro kazdy kanal zesilovace
4. rozumne menice a rozumne konstruovane bedny

Tohle dava smysl, protoze to opravdu minimalizuje vliv kazdeho prvku na
prvky ostatni. A navic je to sice mnoho hardwaru ale za par kacek.

Takovi ti audiofilove se zlatymi kabely - to je jenom snaha dosahnout
orgasmu - kde to nelze

Jinak to nabijeni dielektrika - skoro to zavani prejetim audiosoustavy
virguli ;-).

Zdravi Petr Kubac

Zdravi Petr Kubac