Bastleni a tak ... :-(

stanfred 7009 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 3 19:34:55 CET 2011

Zdravim,

ted jsem to chtel napsat...

Smeju se tem kabelum za X kKc, kdyz si vzpomenu, jak jsem kdysi pro Panton
nahraval na kapesni DATku TCDD8 (nebo spis 7) spojenou nesymetrickymi nitemi
o prumeru tak 3 mm z mixu osazeneho nejspis TL071...

Jinak studia v CR jsou asi stale stejna - spousta slusnych mikrofonu
(klasika Neumann u87, AKG414 atd), stovky metru kabelu za cca 20Kc/m, slusne
mixy, monitory... Zajimave je, ze (hovorim o snimani symfonickeho orchestru)
kazde nahravaci studio pouziva uplne jine rozestaveni a typy mikrofonu (pri
stejnem orchestru).

Mel jsem i moznost tocit kdesi ve Svycarsku na nejake snad vojenske
univerzite - system Pyramix asi v nejvetsi palbe, poslechova mistnost jak ve
vesmirne lodi - dokulata, potemnela, zvuk jedna basen... Tam by to stribro
melo mozna smysl :-)

Stanislav Svoboda

----- Original Message -----
From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 03, 2011 7:18 PM
Subject: RE: Bastleni a tak ... :-(

Zdravím.
Na tyto tzv. "audiofily" mám podobný názor jako většina přítomných.
Zajímala by mne jedna věc:
To co se na těch stránkách popisuje a prezentuje a předražuje je přeci jenom
druhá polovina řetězce - od média k posluchači.
V první polovině řetězce - od interpreta k médiu se domnívám (neb jsem byl
na pár koncertech které se nahrávaly) mi vybavení připadá tak nějak
obyčejné - stále stejné symetrické páráky k mixu, akorát holt z mixu už to
jde na AD převod a  záznam. A nebo jsem byl účasten nějakého mimořádně
obstarožního nahrávání ?
Není někdo z přítomných občas hostem ve studiu, kde se nahrává tou
nejmodernější technologií ? Jaké kabely používají tamní mistři (bez uvozovek
!!!) zvukaři ?

L. Kručinský