Re: OT: Matematická olympiáda

Rollfree rollfree na volny.cz
Čtvrtek Březen 3 19:04:24 CET 2011

Je-li a=1 nebo b=1, pak vyhovi pro jakekoli c=b (nebo b=a).

rollfree

From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 03, 2011 6:01 PM
Subject: Re: OT: Matematická olympiáda

Já tu mám taky jednu záludnost matematickou, přišel s tím za mnou jeden
známý a že prý jestli bych to nedokázal vypočítat....
aˇ3 + bˇ3 = cˇ3   a,b,c musí být celá kladná čísla.   ( připadlao mi to
jako klasika  Pythagotova veta  " a na druhou plud bé na druhou se rovná
cé na druhou " - jen s tím rozdílem , že je to na třetí  :-) )
Tak mu povídám, že mu to večer zavolám......

Och , jak já se zapotil, zaměstnal dalších 5 kolegů  a ti i počítač a
dodnes nemáme NIC!
Tedy  zkuste se s tím někdo poprat :-)
JaKub