OT: Matematická olympiáda

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 3 18:01:20 CET 2011

Já tu mám taky jednu záludnost matematickou, přišel s tím za mnou jeden
známý a že prý jestli bych to nedokázal vypočítat....
aˇ3 + bˇ3 = cˇ3   a,b,c musí být celá kladná čísla.   ( připadlao mi to
jako klasika  Pythagotova veta  " a na druhou plud bé na druhou se rovná
cé na druhou " - jen s tím rozdílem , že je to na třetí  :-) )
Tak mu povídám, že mu to večer zavolám......

Och , jak já se zapotil, zaměstnal dalších 5 kolegů  a ti i počítač a
dodnes nemáme NIC!
Tedy  zkuste se s tím někdo poprat :-)
JaKub