OT: sčítání lidu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 2 16:00:47 CET 2011

Dne 1.3.2011 23:39, Glajc Pavel napsal(a):
> Já sice ještě dotazník neviděl, ale určitě nemám problém s tím tam pravdu napsat. Taky napíšu proč.
> [...]
Pod tohle se klidne podepisu.... jestli mame doma pripojeni k internetu,
nebo to ze moje RC bude figurovat v nejake dalsi databazi me jaksi nevadi...
Uz ted jsou moje osobni udaje v nekolika desitkach databazi a kdo by je
potreboval si je stejne sezene.
Takze ja to vyplnim a budu se snazit to udelat dobre, svych problemu mam
dost, jeste nejake dalsi s tim ze neco vyplnim spatne :-(
JaKub