Re: OT: sčítání lidu

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Březen 2 11:14:36 CET 2011

Původní zpráva ze dne 2.3.2011 od Kručinský Ladislav:

> Dovolím si přidat jednoznačný souhlas s panem Glajcem. Duševní
> bezzemky kteří se exponují v D-Fens nechápu. Když chtějí sabotovat
> sčítání, je to jejich volba ale proč k tomu nabádat ostatní.

No tak jsou lidé, kteří prostě musí za každou cenu protestovat proti
všemu. Osobně na ten web nelezu, tak ani nevím, co se tam aktuálně
píše, byl jsem tam snad dvakrát za život. Na druhou stranu, ať si
každý píše, co chce. Má na to právo. Tedy dokud mu to soudruzi
nezatrhnou. Jestli to někdo čte, tak ať to čte, jestli to někdo nečte,
ať to nečte.

> Prohlédl jsem si ten formulář a dle mého názoru tam není položka
> kterou bych nebyl schopen a ochoten veřejně prezentovat. Takže s
> klidným svědomím vyplním dle pravdy a tím to pro mne skončilo.

Však já s tím také problém nemám, nějaké údaje, třeba jen do
konference toho o sobě roztroubím daleko víc.

Mně na tom jen štve to, že to stojí 2,5 miliardy, že je to úplně
zbytečné a že se na tom i za moje peníze napakuje spousta neřádů. A
jako by nestačilo, že se napakujou, ještě si z nás hajzlové dělají
legrácky těmi videoklipy, které jsou totálně směšné. Všichni víme, o
co těm nahoře jde. To ale v těch klipech samozřejmě není...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601