OT: s??t?n? lidu

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Březen 2 09:46:56 CET 2011

Jj, největším nebezpečím a také největší hrozbou je absence trestů za
rozhodnutí státních zaměstnaců a to jak politiků, tak ostatních. Pokud
se většina nerozhodne, že je tyto třeba tvrdě trestat za poškozování
většiny a to jak za rozhodnutí účelová, tak i za rozhodnutí
neúmyslná(neboť subjekt do úřadu nastupoval s vědomím si odpovědnosti a
když zjistil, že je blbec a že může být potrestán za špatné rozhodnutí,
mohl ihned odstoupit), tak se opravdu dočkáme velice nemilého
překvapení. Výše zmíněné asi přiliš nepomůže obecnému uvědomění si, že
za celkový vývoj nemůžou cikáni, bezdomovci, nezaměstnaní, vozíčkáři
atd. ale jde především o to upozornit na situaci.
S pozdravem,
		Miloš Dašek