OT: sčítání lidu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 2 09:28:30 CET 2011

NWO, říká vám to něco? Ono je pohodlnější nad tím mávnout rukou, ale jde o
budoucnost našich dětí. Slovy klasika, není důležité co píšou v jízdním
řádu, ale je důležité, jestli podle něj jezdí vlaky - to vypovídá o jeho
pravdivosti. Ty "jízdní řády" byly sepsány už před roznachem inetu - nekteré
i celkem nedávno (1990-2001), jiné před staletím(i), na webu už také jsou,
srovnat je se skutečností už můžete sám. Ač máme na hradě tuneldědka, tak
přeci jeho názory nebudu paušálně odmítat jenom proto co provedl. I kdyby
sám ďábel mluvil pravdu, tak nemám důvod tu pravdu odmítat jen proto,kdo ji
říká. Mám známého, který byl členem think-tanku s Havlem, Vondrou a spol. a
před několika lety hodil zpátečku. Sice je pěkně zajištěn, na druhou stranu
toho využívá a pomáhá ľidem procitnout z toho "matrixu".

http://www.freeglobe.cz/Articles/255-vaclav-klaus-new-world-order-nebo-brave-new-world.aspx

Proti této přednášce se zvedla neskutečná bouře, jeden z přednášejících
nakonec nepřiletěl.

http://www.uloz.to/4036936/rao-cejka-novy-svetovy-poradek-zip
http://katolikrevue.ath.cx/fronda/odpoved_na_obvineni_isj_kr.htm
http://katolikrevue.ath.cx/fronda/open_letter_kardinal_vlk_rao.htm

----- Původní zpráva -----
Od: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>

Dovolím si přidat jednoznačný souhlas s panem Glajcem.
Duševní bezzemky kteří se exponují v D-Fens nechápu. Když chtějí sabotovat
sčítání, je to jejich volba ale proč k tomu nabádat ostatní.
Prohlédl jsem si ten formulář a dle mého názoru tam není položka kterou bych
nebyl schopen a ochoten veřejně prezentovat.
Takže s klidným svědomím vyplním dle pravdy a tím to pro mne skončilo.