OT: sčítání lidu

Karel Minarcik karel.minarcik na gmail.com
Úterý Březen 1 19:52:01 CET 2011

Takova odpoved nepostacuje protoze puvodni tazatel chtel uvest
nepravdive udaje...
Vazne nechapu proc bojovat s vetrnymi mlyny, na tech formularich bude
cast udaju predtistena, velkou cast udaju stat zna a zbytek ani
nepotrebuje vedet, jenomze EU naridila v roce 2011 scitani lidu.
Je ale mozne, ze napr. obce vyuzijou udaje ze scitani k tomu, aby si
srovnali pocet lidi platicich za popelnice a pocet lidi poscitanych.
Ovsem nevim jestli k informacim ze scitani budou mit pristup.
KM