OT: sčítání lidu

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Březen 1 18:19:14 CET 2011

Taky mně to "sčítání" zaujalo, resp. několik věcí. Nejvíc asi
vysvětlování a přesvědčování, že žádné zneužití dat nehrozí protože po
oskenování budou z dotazníků odstraněny jména a rodná čísla. Jak ale
budou ošetřena právě ty naskenovaná kompletní klíčová data, pod jakým
trestem(když už jsou stanoveny tresty za nevyplnění dotazníku) kterých
konkrétních správců bude ochrana těchto dat ošetřena, se nikde nepíše
ani sebemenší zmínka, je to zase docela humorný příklad české
"demokracie" v podání vládní koalice. Jinak řečeno potom, co si politici
s těmi daty udělají je obyčejnému občanovi hov.... a může nám,
demokraticky zvoleným koaličním vládcům polibit prd...
Jinak jde samozřejmě také o futrování České pošty.
S pozdravem,
		Miloš Dašek