Rep Rap (was: Automaticke vymenovatko pasek ve streameru)

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Čtvrtek Červen 30 15:39:04 CEST 2011

no, upatlaná, pokud jste viděl sci-fi 5 element, tak někde zkraje je tento
stroj ( samozřejmě vyspělejší o xx generací) použit k rekostrukci
(znovuvytvoření) člověka ze vzorce DNA - pěkná ukázka jak by to mohlo za
čas vypadat.
b.